Klacht: Belabberde Klantenservice met het niet nakomen van afspraken

op 07 oktober 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

23 augustus een bestelling gedaan, na de verwachte levertijd(2 weken) nog niets binnen. Contact opgenomen met de klantenservice. Het antwoord daar “nog even geduld te hebben”. Dat heb ik gehad tot de 29e van september!
Daarna schreef groupon het volgende:

“Uw ondersteuningsvraag
Benchammach Abdellah (Groupon Customer Support – International)
29 sep. 09:31 BST

Beste mevrouw Hiwat,

Bedankt voor uw e-mail.

Vervelend om te vernemen dat u uw aangekochte product niet heeft ontvangen.

Omdat u uw product niet heeft ontvangen, zijn wij bereid u het aankoopbedrag aan te bieden in de vorm van Groupon-credits. Indien u hiermee akkoord gaat ontvangt u in dit geval €9.98 credits, welke binnen één werkdag op uw account zichtbaar zijn. U kunt uw creditoverzicht bekijken op onze website via Mijn account > Mijn credits.

Credits kunt uw inzetten bij een volgende aankoop op groupon.nl en deze zijn 12 maanden geldig. Tijdens het afrekenen van een groupon kunt u aanvinken dat het totaalbedrag met credits verrekend moet worden.

Graag hoor ik van u of u hiermee akkoord gaat en we hopen u binnenkort een leuke deal aan te bieden waarbij u de credits kunt inwisselen.”

Tot op de dag van vandaag geen credits zichtbaar

Ik ben tevreden wanneer het product alsnog geleverd kan worden. Of wanneer dw credits zichtbaar zijn zodat ik het product opnieuw kan bestellen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WELola