Klacht: Belabberde klantenservice

op 25 mei 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

De wifi functioneert niet naar behoren. We hebben ondertussen 7x contact met de klantenservice opgenomen, via chat en telefonisch. Chats worden afgesloten, telefoon gesprekken worden opgehangen. Tijdens een van de contacten werd mij verteld dat het probleem opgelost zou worden. Deze medewerker zou even overleggen in de backoffice en mij daarna terug bellen of mailen. Dit is nooit gebeurd. Contacten hierna met de klantenservice verliepen erg moeizaam. We moesten telkens opnieuw ons probleem uitleggen en er is meerdere keren geprobeerd om ons af te wimpelen. Over het algemeen was de klantenservice erg onbehulpzaam en afspraken zijn iedere keer niet na gekomen. We zitten nu al twee maanden met hetzelfde probleem en we worden niet gehoord of geholpen. KPN bood ons als oplossing een monteur aan, waarvoor de kosten hoogstwaarschijnlijk bij ons liggen. Hier zijn wij het natuurlijk niet mee eens, want het probleem ligt bij KPN, omdat zij de installatie van ons internet nooit voltooid hebben.

Als de KPN monteur het probleem oplost, en KPN de kosten van de monteur op zich neemt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dana.....