Klacht: Bekeuring

op 15 juli 2020 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Onlangs geparkeerd in Breda, app geopend en aangezet. Na afloop uitgezet. 1 week later een bekeuring voor het niet betalen van de parkeerbelasting. Blijkt, app heeft een verkeerde zone gepakt. Dit was overigens de enige zichtbare zone in de app. Ik vind dit erg slecht. Deze app gebruik je uit gemak, maar werkt blijkbaar niet correct.

Bij een tegemoetkoming in de kosten van de bekeuring.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parkmobile over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parkmobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parkmobile

Heeft op 20 juli 2020 om 15:32 geantwoord

Beste mevrouw Rink,

Vervelend dat u onlangs een boete heeft ontvangen in Breda ondanks dat u de parkeeractie heeft aangemeld.

De zones die wij tonen in de Parkmobile app zijn suggesties op basis van de GPS die wij door krijgen van uw toestel. Het zijn en blijven echter suggesties. De gebruiker dient te allen tijde te controleren of het zone nummer waar het voertuig geparkeerd staat getoond word tussen de suggesties. Indien het zone nummer niet tussen de suggesties getoond word kan het zone nummer handmatig ingevoerd worden. Dit doet u door bovenaan op de zoekbalk te klikken: hier kunt u handmatig het zone nummer invoeren.

Helaas dien ik u mede te delen dat wij u niet tegemoet kunnen komen met betrekking tot de kosten van de boete. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik wens u een prettige dag toe mevrouw Rink.

Met vriendelijke groeten,

Parkmobile Customer Support ^RG

Heeft op 20 juli 2020 om 15:34 geantwoord

Schandalig. Ik raad iedereen de app af. Ik ben niet de enige met klachten.

Alle klachten die gemeld zijn door manjafique1