Klacht: bekeuring

op 05 augustus 2017 over Invoned in de categorie Parkeren

had een bekeuring gehad omdat ik mn auto op een parkeerplaats had gezet met mn gehandicaptenparkeerkaart voor het raam in amstelveen bij het stadshart dit omdat de invalidenplek bezet was door een grote kraanauto die wel 5 plekken innam omdat ze daar het gebouw van v en d aan het slopen zijn dus ik kon daar niet parkeren op de aangewezen plek toch een bekeuring bezwaar gemaakt en uitgelegd en afgewezen ik mocht daar niet parkeren op de parkeerplaats voor normale auto.s dan miet ik digitaal ingevoerd zijn ik wist dat niet heb ik ze ook uitgelegen maar intreseerd ze niet ik kan niet zo ver lopen en dat was de enigste plek dichtbij de kraanauto liet de parkeerwacht zo staan en liep er voorbij die kreeg geen bekeuring terwijl hij op een invalidenpplek stond ik vind dit heel erg raar van invoned vooral omdat in buiten amstelveen vandaan kom en als tourist dus niet wist dat je een digitale verguning nodig hebt in amstelveen

als de bekeuring van 76 euro wordt kwijtgeschonden is voor mij als invalide een hele hele hoop geld

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Invoned over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door friek