Klacht: Bejegening klacht tegen Lusepe Tutone

Eudia is op 28 december 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Afgelopen maandag heb ik 2 kaarten gekocht voor de kerst voor 2 familieleden totaal €40 bij de Albert Hein aan de Mia van eijperenplein in Rotterdam.
Bij het activeren vd kaart bleek er €0 op te staan. Bij de andere kaart is de pincode onleesbaar geworden omdat het een oude kaart was. Hierdoor kon de kaart niet geactiveerd worden.
De jongen achter de service balie heeft de kaart opgespoord in het systeem en gaf aan dat deze was geactiveerd, hij kon niets voor mij betekenen. Ik vroeg of ik iemand anders kon spreken. Er werd een man in pak bijgehaald genaamd Lusepe Tutone. Hij stapte op mij af en zei direct zonder zich voor te stellen, ik zie u vaker bij verschillende Albert Heijns he. Ik zei nee ik woon hier dichtbij en kom altijd hier. Vervolgens bleef hij het herhalen en toen besefte ik ineens dat ik ergens van beschuldigd werd namelijk diefstal. Deze man sprak zeer kleinerend gebruikte woorden als wat wil je nou, de kaart is gewoon al gebruikt, pech dat de pincode niet zichtbaar is, dat is jouw probleem.
Ik ben een Surinaamse vrouw van 47 die bijna dagelijks haar boodschappen al jaren bij de Ah haalt en nu werd ik aangezien voor een boef. Erger kan je mij niet beledigen. Ik weet zeker als er een blonde mevrouw dezelfde klacht had zij wel fatsoenlijk werd behandeld.
Deze man was onbeschoft en neerbuigend.
Ik zei dat ik een klacht zou indienen, hij zei lachend de klacht komt toch bij mij terecht. Er is hier sprake van zeer onheuse bejegening en etnisch profileren, Ik hoop echt dat mijn klacht serieus wordt opgepakt want dit kan echt niet!!

Ik wil graag excuses en dat deze onbeschofte man wordt aangesproken. Ook zou ik graag 2 nieuwe kade kaarten willen ik ben nu €40 kwijt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eudia is