Klacht: Bejegening conducteur

op 25 maart 2013 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

25 maart met vertraging onderweg van Duivendrecht naar Enschede. Hier zal ik geen klacht over schrijven, maar de bejegening door de conducteur die mij controleert slaat echt alles! Hij geeft aan dat ik niet ingecheckt heb op station Duivendrecht, ik ben verbaasd, want op dit station moet je via een poortje inchecken, ik benoem dit, maar desbetreffende conducteur negeert dit en benoemt alleen dat ik niet heb ingecheckt en dat ik in Apeldoorn direct moet uitstappen. Zijn arrogante houding en het feit dat hij niet naar mijn verhaal wil luisteren maken mij boos en dat is de reden dat ik nu voor het eerst een klacht indien bij de NS! Op deze manier je reizigers te woord staan verdiend zeker niet de schoonheidsprijs!!

Communicatietraining

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van NS

7 jaren geleden - Geachte mevrouw Petter,U bent niet tevreden met de service van ons treinpersoneel. De conducteur gaf aan dat u niet zou hebben ingecheckt in Duivendrecht terwijl dit wel het geval was. Ik vind het erg vervelend dit te lezen. Mijn excuses hiervoor.Ons treinpersoneel heeft een servicegerichte taak en vanzelfsprekend hoort daar een klantvriendelijke opstelling bij. Al onze medewerkers zijn zich hier goed van bewust. Helaas heeft u met het voorval zoals u in uw brief beschrijft duidelijk een andere ervaring.Ik ben blij dat u de moeite doet om ons hiervan op de hoogte te brengen. NS heeft service en klantvriendelijkheid heel hoog in het vaandel staan en wij zullen uw feedback dan ook serieus oppakken en met de medewerkers bespreken.Ik ben blij dat u de moeite heeft genomen om dit aan ons door te geven.Met vriendelijke groet,NS Klantenservice

NS

Heeft op 26 maart 2013 om 14:07 geantwoord

klacht geregistreerd en klant beantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Ellen81