Klacht: bejegening

op 07 oktober 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Tijdens het afrekenen bij de kassa was het bedrag veel hoger dan mijn berekening. Uiteindelijk bleek het bedrag wel te kloppen maar ik had het kaartje niet goed gelezen. In die zin was het een fout mijnerzijds.
In de veronderstelling van mijn gelijk ( ik ben heel vriendelijk en meegaand, begripvol) merkte ik op dat het totaalbedrag te hoog was en betaalde niet. De medewerkster achter de betreffende kassa belde voor een bevoegde collega. De rij achter mij groeide gestaagd. Na een paar minuten kwam de collega. De medewerkster achter de kassa knikte met haar hoofd naar mij en zei “die vrouw zegt dat het niet klopt” de intonatie was verre van vriendelijk. Ik keek haar aan en zei “die vrouw?” waarop zij mij intrumpeerde met de opmerking “ja als jij zo gaat beginnen.”Ik had geen idee waar ze het over had en nu nog niet. De medewerkster begon de mensen in de rij achter mij haar excusses aan te bieden telkens weer met een hoofdknik naar mij. Toen bleek dat ik het kaartje verkeerd had gelezen vond zei het noodzakelijk om het luidkeels te herhalen. Een aantal mensen in de rij achter mij merkte op dat een vergissing kan gebeuren en dat haar houding ongepast was. Ik schaamde me diep niet zo zeer voor het incorrecte interpretatie maar voor de manier waarop ik werd behandeld.
Mijn doel van deze klacht is niet dat het enig gevolg heeft voor de betreffende medewerkster als wel dat er tijdens de inwerkperiode aandacht wordt besteed aan de bejegening

correcte bejegening

Alle klachten die gemeld zijn door Yolanda van der Linde