Klacht: Behandeling wijziging contract

op 13 juli 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

In mei 2016 heb ik geprobeerd mijn abonnement uit te breiden tot een 3in1 pakket. Door een kennis heb ik nadrukkelijk laten bevestigen dat er in het aangeboden pakket door tele2 de Duitse muziekzenders zouden worden opgenomen. Na installatie bleken slechts de algemeen bekende Nederlandse zenders en de regionale zenders te zijn opgenomen. Na verdere orientatie heb ik besloten mij te abonneren op het glasvezelpakket van KPN met een beroep op de overstap-service. Prompt werd ik door tele2 gebeld met de mededeling dat ik Euro 400,== zou moeten betalen. Bij de telefonische klacht daarover werd door tele2 erkend dat er door tele2 een fout was gemaakt maar dat at eventueel wel hersteld had kunnen worden. Mijn vertrouwen in de voorlichting en vooral het beperkte aantal zenders was echter voor mij aanleiding om hier geen gebruik van te maken. In de eerste plaats merk ik op dat het gezien mijn inkomen bijzonder moeilijk voor mij zal zijn om de boete te kunnen betalen en bovendien heb ik de normale termijn voor opzegging in acht genomen, hetgeen als bestaande abonnee voldoende moet zijn. Omdat na een schriftelijke klacht opnieuw telefonisch door tele2 werd gemeld de boete te handhaven heb ik gisteren hier telefonisch mijn teleurstelling over gemeld en werd mij door Roy geadviseerd alsnog een klacht in te dienen.

Als ik door tele2 na tien jaar als een bestaande relatie wordt erkend en dus geen boete wordt opgelegd omdat de normale opzegtermijn niet in acht zou zijn genomen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Riekie van Bolderen