Klacht: behandeling vertragen, toen mijn telephone gestolen

SimonSim op 04 september 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb mijn telephone vergeten op het oplader in de bus na die vertrekt , heb ik meteen de Arriva gebeld, ze kunnen niet met de bus chauffeur contacten moet ik van hun ongeveer 4 uur wachten tot die bus komt terug naar hetzelfde halte, toen mijn telephone gestolen was en de geld erin ook, zo onbetrouwbaar service , heel verdrietig van, mijn geld en tijd verlies.
ik heb de bus nummer, dus bel ik meteen naar Arriva, ze verteld me dat moet ik wachten tot maandag of moet ik daar wachten de bus gaat naar Noordwijk na Leiden en terug naar Zoetermeer waar ik stond voor 4 uurtjes bij de halte , de bus met hetzelfde nummer was terug maar was er een andere chauffeur, en die was gestolen, moet ik daar wachten 3 dagen op andere website heet ilost wachten, dus ongelofelijk en ik wacht verdrietig 4 dagen op mijn zenuwen voor niks.

contact hebben met u chauffeur, meteen helpen, gek om me te blijven hangen tot diefstal gebeurt. Ik wacht verdrietig 4 dagen op mijn zenuwen, kan dat sneller waneer je belt je medewerker op volgende halte......

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 04 september 2021 om 15:17 geantwoord

Beste SimonSim,

Ik snap dat je ervan baalt dat je je telefoon bent vergeten. Het is voor ons niet mogelijk om direct contact op te nemen met een chauffeur. Alle gevonden voorwerpen worden op iLost geplaatst. Hier kun je dan inderdaad op kijken of je telefoon is gevonden. Wanneer je telefoon er volgende week nog niet op staat dan is die helaas niet gevonden.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S

Anita
Medewerker Arriva klantenservice

SimonSim

Heeft op 04 september 2021 om 15:30 geantwoord

Wat een reactie tegen je klant als je kun niet met chauffeur contact nemen op volgende halte, klant heeft nummer van bus binnen een minute gegeven,maar als ik betaal niet komt speciaal bus naar me tegen, en camera's binnen de bus zijn werkloos, zoals die contact tussen medewerker binnen jullie bedrijf. niet longish en nutteloos.

Alle klachten die gemeld zijn door SimonSim