Klacht: Behandeling van medewerkers

op 05 juli 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Vandaag was ik 3 minuten te laat voor de zumba les. Normaal gesproken altijd netjes op tijd . Nooit te laat . Door enige vertraging in het verkeer was precies 3 minuten te laat. De les begint om 9.15 en ik was er om 9.18. Ik vertel heel beleeft bij de balie dat ik voor de zumba kom en dat ik door enige opstopping 3 minuten te laat ben. Krijgt ik te horen dat ik pech heb want ik ben telaat. Dus ik leg uit ik snap dat ik 3 minuutjes te laat ben maar zoals ik kan zien is de les nog niet begonnen. Ik zal me rustig achterin aansluiten en niemand zal last hebben van mijn binnenkomst. Twee hele chagarijnige dames die dan zeggen moet je leren op tijd komen. Heb dit nog nooit meegemaakt dat je zo onbeschoft en brutaal wordt aangesproken. Ik ben van mening dat wanneer je als aanspreekpunt van een bedrijf fungeert je altijd vriendelijk moet blijven en op een fatsoenlijk manier je klanten te woord moet staan. Ongeacht het feit dat je chagarijnig of met het verkeerde been uit bed bent gestapt. Het zijn de klanten die je bedrijf draaiend houden een beetje vriendelijkheid naar je klanten toe is het minste wat je terug kan doen voor je klanten. Sport al een tijdje bij f4f capelle aan de ijsel en heb dit nog nooit meegemaakt. Door de manier waarop.deze medewerkers met klanten omgaan ben ik zo teleurgesteld in het personeel van f4f.

Ik begrijp dat er regels zijn maar als je altijd netjes of ruim voor tijd aanwezig ben vind ik persoonlijk dat er eenmalig wel wat flexibiliteit verwacht mag worden. Het is niet iets wat dagelijks voor komt. En daarnaast kan ik niks aan doen als er ondanks dat ik op.tijd van huis ben weggegaan dat ik 20 minuten vast staat in het verkeer.

Als medewerkers zich vast willen houden aan regels respecteer ik dat ook maar de manier van aanspreken en opmerkingen die ze maken vind ik niet passelijk.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 05 juli 2016 om 08:31 geantwoord

Beste mevrouw Jansen, wij vinden het erg jammer om te horen dat u wegens het te laat komen niet meer mocht aansluiten bij de betreffende groepsles. Onze medewerkers dienen zich inderdaad strikt te houden aan de aanvangstijden. Natuurlijk kunt u wel eens te laat komen, echter is het dan uiteraard niet de bedoeling dat u hier op een onaardige manier op wordt gewezen. Wij betreuren het dan ook dat u op een, zoals u zegt, onbeschofte manier bent behandeld. Wij zullen het voorval ter evaluatie doorzetten naar de verantwoordelijke clubmanager. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen of opmerkingen, stuur dan gerust een e-mail naar webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas.

Alle klachten die gemeld zijn door Amely