Klacht: Behandeling is onmenselijk

op 02 september 2015 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb een klacht over Groenewegen + Partners in Amsterdam.

Ik ben debiteur bij Groenewegen + Partners en ik heb een klacht over het feit hoe ik behandeld wordt. Natuurlijk ben ik verzuimd mijn Ziekenfonds te betalen, omdat ik het geld niet had, waardoor ik beland bent bij Groenewegen in Amsterdam. En de behandeling die ik van ze krijg is onmenselijk. Ik heb een betalingsregeling van 50 euro geforceerd van Groenewegen in Amsterdam en heb het met moeite gekregen. Ik heb mij tot heden altijd aan de regeling gehouden. Maar het is mij opgevallen dat ik niet alleen 50 euro betaald, maar 50 euro en nog wat, soms is het 53 euro, soms 52 en soms 51 euro. Ik heb nooit een brief van Groenewegen Amsterdam ontvangen dat ik iedere maand rente moet betalen op de betalingsregeling die ik met ze getroffen hebt. Maar elke maand gaat het geld bedrag waarover ik een betalingsregeling met ze getroffen hebt omhoog. En vandaag 2 september 2015 zie ik dat het bedrag omhoog is gegaan met 9,98 euro. Het bedrag had 1790 moeten zijn in de maand augustus 2015, maar het staat vandaag 2 september 2015 op 1799, 98. Ik krijg een Uitkering en ik doe mijn best om die betalingsregeling die ik met ze getroffen hebt nauwkeurig iedere maand af te lossen.

Is dit zoals het moet gaan? Gaat een deurwaarder zo te werkt, door een debiteur uit te buiten. Groenewegen in Amsterdam weet dat ik niet meer kan betalen dan het afgesproken betalingsregeling van 50 euro, omdat er elke maand 152 euro uit mijn Uitkering wordt ingehouden door het Zorginstituut.

Dit is niet normaal en oké. Ik ga het hoger op zoeken en vragen aan juridische instanties of dit oké is. Ik hoop aub dat er iets hieraan gedaan wordt. Ik betaal meer dan afgesproken is.

Ik ben helemaal niet te tevreden

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 08 september 2015 om 07:13 geantwoord

Wij hebben 3 september een brief verzonden naar betrokkene waarin een toelichting wordt gegeven op de gang van zaken. Wij vertrouwen erop de klacht hiermee naar tevredenheid te hebben opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Swith