Klacht: Behandeling door klanten service

op 21 juli 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben al jaren klant van telfort (daarvoor bij Hi een zuster bedrijf van Telfort) en was altijd tevreden. Ik heb zowel mobiele telefoon abonnementen gehad als tv en internet voor thuis. Met mijn mobiele telefoon ben ik altijd heel goed geholpen en was dan ook altijd zeer tevreden. Echter ben ik pas verhuist en heb ik toen weer een abonnement afgesloten bij Telfort (zoals ik dat altijd doe). Ditmaal voor internet standaard. Zoals gewoonlijk was ik redelijk tevreden ondanks dat het internet continu weg valt werd ik wel altijd vriendelijk geholpen door de medewerkers. Nu is helaas de situatie zo dat ik door gezondheidsklachten niet in staat ben om te werken en daarom ook moet verhuizen. Omdat ik bij familie ga wonen is het voor mij onmogelijk om het abonnement mee te nemen. Aangezien ik al jaren vaste klant was dacht ik dat ik in ieder geval kon proberen beroep te doen op de coulance van Telfort . Echter kreeg ik een medewerker aan de lijn die mij geen tijd gaf mijn verhaal te doen. Me onderbrak om me te vertellen dat het contract tot 2017 loopt en er niks aan gedaan kan worden. Verder vertelde ze me op nogal onvriendelijk en ongeduldige toon: “Ik zie geen enkele rede waarom het een verschil zou maken dat u al jaren klant bent”. Om eerlijk ik me niet echt serieus genomen en gekleineerd. Omdat ik dit gevoel kreeg heb ik gevraagd om haar manager te mogen spreken, waarop ze te zeggen had: “Ja mag daar best je best om vragen maar ik zeg toch nee”. Hopelijk begrijpt u dat ik me zeer onprettig voelde als klant bij dit gesprek, zeker gezien het feit dat ik tijdens het gesprek heb geprobeerd uiterst vriendelijk te blijven (Wat naar mijn inziens ook redelijk gelukt is). Het voor mij zeker een rede zou zijn om te gaan twijfelen aan mijn keus bij Telfort, omdat deze behandeling me niet in de koude kleren is gaan zitten. Ik ben me er tegelijkertijd ook van bewust dat ik een groot bedrijf niet kan beoordelen op een enkele werknemer.

Ik zou het fijn vinden om door een (oprecht) vriendelijke manier door Telfort benadert te worden om te zoeken naar een oplossing. Zodat ik ook weer met een gerust gevoel onze partnerschap kunnen voortzetten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nouvelle