Klacht: Beginhalte overslaan

op 23 februari 2020 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lijn 76 slaat standaard elke ochtend(05:58) de halte aan de hooge meeren over, dat is nota bene de beginhalte van lijn 76. Klantenservice reageert niet of heel laks op. Ik vind het onbegrijpelijk dat ze gewoon hun beginhalte overslaan. Dat hebben ze toch zelf zo bedacht?

Gewenste Oplossing:

Dat ze hun afspraken nakomen en op tijd zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pj82