Klacht: Beeldscherm stuk ingeleverd na software reparatie

op 01 september 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb mijn toestel ingeleverd via phonehouse amsterdam bij dynafix voor software reparatie. Toen ik mijn toestel inleverde met alleen software problemen was mijn beeldscherm heel. Nu is de toestel gerepareerd terug gekomen met een beeldscherm schade eraan wat er niet op zat bij het inleveren. Nu wil men dat niet repareren zonder kosten. Men verwijt mij van de schade.terwijl het personeel van phonehouse mij gelijk geeft wil dynafix er niks aan doen.dit zijn oplichters

Wanneer ik mijn toestel terug krijg zoals ik hem heb ingeleverd bij de winkel

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht Mussi80

8 maanden geleden - Het gaat om een note 4 zwarte. zonder kras of glas schade ingeleverd bij phonehouse in Amsterdam. Rma nummer is IRMAPHON14827291 IMEI nummer 357221068807628

Bericht van Dynafix

8 maanden geleden - Geachte klant, De eerst reparatie van dit toestel was reeds op 05-07-2017 al voltooid waarna het toestel retour werd gezonden. Vervolgens hebben wij nooit een schademelding ontvangen en werd het toestel pas op 19-07-2017 (2 weken later) aangemeld ter reparatie met deze omschrijving. Dit is ruim buiten de hiervoor bestemde termijn om een schade door te geven waardoor de schademelding terecht werd afgewezen door onze klantenservice. Wij kunnen deze schademelding dan ook niet verder in behandeling nemen en willen u graag verwijzen naar de PhoneHouse locatie te Amsterdam daar zij de aanmeldende partij zijn. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 19 september 2017 om 12:18 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Mussi80