Klacht: beeldscherm smart tv, 2,5 jaar oud, elk half jaar al ‘up-date’ gedoe.

op 13 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wel geluid en wel ambi-light, maar geen beeld meer.
De servicelijn kan niet op afstand iets betekenen. Ik wacht op nuttige response van de service-afdeling. Niet erg hoopvol.

Gewenste Oplossing:

werkende TV die zo'n 5 a 6 jaar mee gaat. En een monteur die verstand van zaken heeft en binnen 24 uur komt kijken. Een vervangend toestel aangesloten door de monteur indien er reparatie nodig is. Geld terug is ook een optie; € 600 is de helft van de aankoop Na 2,5 jaar kijkgenot (met elk half jaar minstens een telefoontje en gestuntel i.v.m. up-daten!?) en dan ... een samsung, panasonic of iets anders wat géén Philips is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gendonnetje