Klacht: beeldscherm SAMSUNG galaxy S7 defect door de zon

op 05 oktober 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn telefoon van 3 maanden oud laat onder aan het beeldscherm een losplekje zien. De plek is lichter dan het beeldscherm zelf. Wij weten zeker dat het in de zon gekomen is en dat het toestel niet is gevallen. Het apparaat functioneerde helemaal goed, niets mis mee. Wij hebben het ter reparatie aangeboden bij Dynafix Daelderweg 21 in Nuth omdat de fabrieksgarantie garantie dan intact blijft.Van een andere reparateur hadden wij al op gekregen dat een nieuw scherm € 190,– kost. Dynafix heeft het apparaat nu onderzocht voor € 59,29 en zegt nu dat ook de module of het mainboard en de behuizing vervangen moeten worden. Dat zou een richtlijn van Samsung zijn. Zij sturen hier nu een prijsopgave van € 389,35 voor. De andere reparateur heeft nog eens bevestigd dat het toch alleen maar om het beeldscherm gaat en de reparatie dus € 200,– te duur is.

Deze oplichterij begint al als je belt. Ze laten je zo 6 minuten wachten voor € 0,45 per minuut.

Gewenste Oplossing:

Aangezien wij discussie hebben of de schade door vallen of de zon is ontstaan stel ik voor de schade van 190,-- te delen. Ik betaal dan dus € 85,-- .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 06 oktober 2016 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

U heeft gisteren telefonisch contact gehad en hier is u de prijsopgave uitgelegd door een medewerker. Uw klacht valt niet meer onder de garantie, omdat er op de foto's duidelijke schade is te zien. Om deze reden heeft u een prijsopgave ontvangen, deze is gebaseerd inderdaad naar de richtlijnen van Samsung.

U kunt akkoord gaan met de prijsopgave of het toestel ongerepareerd retour laten sturen.

Met vriendelijke groet,
Wecare team Dynafix

Alle klachten die gemeld zijn door frederikvanquarles