Klacht: Beeindiging autoverzekering na melding schade

op 20 juni 2018 over Promovendum in de categorie Verzekering

Auto is gestolen. Alles netjes gemeld expert langsgeweest etc etc.
Auto komt na x weken terug en nu krijg ik een mail dat ze de verzekering beeindigen vanwege artikel 10 sub d?! Ik vraag toelichting maar krijg die niet! Ook niet per telefoon!!

Telefonisch gesproken; erg onbeschoft totaal niet
klantvriendelijk! Helpt niet mee! kan geen toelichting geven?! waarom niet?
Promovendum vind mij denk ik een risicoklant?! Ook de 2e autoverzekering beeindigen ze?! kan dit zomaar??

excuses en geen beeindiging van verzekering!!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Promovendum over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Promovendum in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Promovendum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Promovendum

Heeft op 20 juni 2018 om 15:35 geantwoord

Beste Viru,

Bedankt voor je bericht. Vervelend om te vernemen dat je geen prettige ervaring met Promovendum hebt gehad. Dat is niet onze intentie geweest en wij beiden je graag onze excuses aan voor het ongemak.

Onze acceptatie afdeling zal je een mail toesturen met daarin de polisvoorwaarden en informatie waar je om gevraagd hebt. Ik verwacht dat je deze eind van de middag zal ontvangen.

Mocht je nog vragen hebben, bel ons gerust: 078 648 1300. Een e-mail sturen kan ook: [email protected]

Groeten, Armand - Webcareteam

Heeft op 20 juni 2018 om 22:15 geantwoord

Nou het is wel degelijk jullie intentie geweest. Ik vraag om toelichting en bij artikel 10 sub d staat geen toelichting waarom jullie mijn verzekering beeindigen! Jullie bellen mij maar komen niet met een verklaring of oplossing! Dus nog heel wat te verbeteren bij Promovendum, dé verzekering voor hoogopgeleiden maar met zelf weinig hoog opgeleiden; want uitleg geven kan niemand.

Bericht van Promovendum

2 jaren geleden - Beste Viru, Wederom dank voor je bericht. Wij hebben inmiddels jouw klacht ook via een e-mail ontvangen. Daarmee zetten wij intern een klachtenprocedure op. Je ontvangt zo spoedig mogelijk bericht van ons. Mocht je tussendoor nog vragen hebben, bel ons gerust: 078 648 1300. Een e-mail sturen kan ook: [email protected] Groeten, Armand - Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door virub