Klacht: Beëindiging abonnement PRivilege

op 27 januari 2014 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 04-12-2013 wordt er door PRivilege 70euro van mijn rekening afgeschreven en op de zelfde dag laat ik dit bedrag terugstorten door mijn bank.
Op 20-01-2014 stuur ik een aangetekende brief aan Privilege waarin ik te kennen geef dat ik mijn abonnement opzeg en bereid ben om tot 1 maart 2014 te betalen.
Op 23-01-2014 wordt opgebeld door Privilege dat mijn is aangekomen maar dat ik eerst 70 euro over moet maken alvorens Privilege mijn opzegging accepteert.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn opzegging wordt geaccepteerd en eventueel tot 1 maart mijn abonnement betaal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 27 januari 2014 om 17:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer van Mil,

Wij hebben uw opmerkingen over het lidmaatschap bij Privilege op 23 januari 2014 ontvangen via klacht.nl.

In overleg via de mail is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege
Fatiha

Heeft op 27 januari 2014 om 19:25 geantwoord

Fantastisch en zeer snel resultaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Privilege beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Millo