Klacht: Beeindiging abonnement

op 05 september 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op 14 augustus jl heb ik 88,20 euro overgemaakt. Op 16 augustus jl kreeg ik 88,20 euro terug gestort.
Op 29 augustus kreeg ik een brief dat het abonnement per 29 augustus is beëindigd.
In telefonisch contact hierover werd medegedeeld dat al ik eerder was geweest dat de NS het dan nog had rect kunnen zetten. Dat is per definitie onmogelijk met een brief als laatst genoemde (29 aug.).
Als reden werd gegeven dat mijn gegevens onvolledig waren. Daar is nooit iets van gebleken en ook nu niet. Welke gegevens ontbraken werd niet gezegd. Een onzin argument lijkt me. Geadviseerd werd een nieuwe kaart aan te vragen en het incasso euro te bellen, want daar zou ik ook nog iets van krijgen. Nou Ja….
Vraag: hoe lossen we dit redelijkerwijs op?

Als mijn huidige kaart wordt gereactiveerd. De gisteren extra gemaakte kosten omdat ik zonder korting reisde, neem ik dan voor lief.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door grienj