Klacht: beëindiging abonnement

op 02 oktober 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

11-9-2017 heb ik het abonnement van mij en mijn vrouw digitaal opgezegd,van alle 2 de opzeggingen een bericht van ontvangst gehad.
Mijn abonnement is per 11-10 beëindigd. Die van mijn vrouw heb ik nog geen reactie gehad. Op mails wordt niet inhoudelijk gereageerd. Heb op 21-9 gereclameerd bij de sportschool ter plaatse die hebben het nogmaals aan gekaard . Ook daar komt geen reactie laat staan actie.

Al ik een bevestiging van beëindiging per 11-10 van het abonnement van mijn vrouw heb ontvangen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 02 oktober 2017 om 13:48 geantwoord

Hallo Henk! Bedankt voor je bericht. We begrijpen dat je graag een bevestiging wilt van de opzegging van het lidmaatschap van je vrouw. We lezen de berichten op Facebook mee. We zien dat onze club Emmen op 28 september heeft gereageerd op je bericht. Hierin is aangegeven dat ze opnieuw contact hebben opgenomen met de klantenservice. We zijn benieuwd of je inmiddels een antwoord hebt gekregen en deze zaak is opgelost? :) We horen het graag!

Heeft op 02 oktober 2017 om 14:47 geantwoord

leuk verhaal, maar er is nog niets gebeurd. In het account van mijn vrouw staat nog steeds dat ze lid is ,geef mij nu even een bericht dat zij uit geschreven is. Lijkt mij niet zo moeilijk

Alle klachten die gemeld zijn door Henk van Delden