Klacht: BEEINDEGING

op 28 april 2017 over Tubantia in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag contact gehad met de klantenservice, werd keurig te woord gestaan.

Wilde mijn abonement opzeggen, nu hoorde ik dat dat niet mogelijk is pas eind van het jaar, heb alleen AOW en zit bij de stadsbank omdat dat ik zowel met schrijven als ook met rekenen dislectics ben, krijg daar om alleen maar wat weekgeld ( zelf voor gekozen) Nu deed ik vanmorgen boodschappen en bleek bij de kassa dat ik weinig geld op mijnrekening had.
Daarom heb ik het geld dat jullie hadden afgescreven moeten storneren, zal toch moeten eten zegt men,
Toen ik mij abbonneerde heb ik begrepen dat het voor 3 mnd. was en dan vanzelf zou stoppen maar helaas heb ik de brief van u niet goed gelezen waardoor ik nu in de problemen zit.
Mijn vriendelijk verzoek is mij niet aan dat jaar te houden maar nu een einde aan het contract te maken.
bij voorbaat hartelijk bedankt.

Mevr. H.Braaksma-Drop.

Gewenste Oplossing:

Als mijn verzoek ingewilligt is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tubantia

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tubantia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Braaksma.