Mijn Klacht:
we dachten tweede kerstdag lekker te koken in plaats van chinees maar waren we toch maar naar de chinees gegaan.
We hadden beef wellington gekocht kerstwaardig dachten we, met de voorbereiding hadden we al plezier want wat zag het er toch allemaal prachtig uit. Maar toen moest er gegeten worden sorry ah maar ik heb nog nooit zo’n taai stuk biefstuk gehad we hebben nog pijn in de kaken, dus mijn advies als je nog een keer zoiets bedenkt stop er dan ook kwaliteit vlees in en voorkom teleurstelling.
Gewenste Oplossing:
Kerst is voorbij dus die teleurstelling is volgens mij niet op te lossen ik wil jullie alleen maar advies geven want als niemand iets zegt kunnen jullie er niets aan doen.

