Klacht: Bedrogen

op 27 juni 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Hallo,

nou ik had mijn mobiel gekocht bij hollandsenieuwe, dat is een provider, een iPhone 5s en daar had ik een jaar voor gespaard dus ik was er heel blij mee en deed er heel voorzichtig mee. op een gegeven moment ging de mobiel steeds slomer opladen en ging de mobiel ook steeds vaker leeg; als gevolg daarop uiteindelijk laadde mijn mobiel dus niet meer op. Dus ik belde op naar hollandsenieuwe waar ik het heen moest sturen, ze zeiden tegen mij dat ik het naar Dr. mobile moest sturen of terwijl Dynafix. Dus ik stuurde mijn mobiel op naar Dynafix met volle vertrouwen, er was niks mee aan de hand hij was gewoon kaarsrecht, behalve dat hij niet oplaadden. dus ik stuurde mijn mobiel op in beveiligingspapier en bubbeltjesplastic en ik stuurde mee wat er nog meer in moest( een oplader en mijn batterij). Stuurde zij ,na 5 dagen ,wachten een mailtje dat mijn mobieltje buiten de garantie viel om dat hij gebogen was of gekneld!! nou als jullie de iPhone 5s kennen die buig je echt niet zomaar om daar heb je echt wel of heel veel kracht voor nodig of gereedschap en beweren zij dus dat ik dat had gedaan terwijl ik er meer als een jaar voor een jaar had gespaard en een hele zomer. en er heel zuinig mee om was gegaan en dan moest ik ook nog eens 400 euro opdraaien voor die telefoon, terwijl hun hem dus hadden gesloopt,
dus ze spelen gewoon een heel smerig spelletje met hun klanten. Zo ga je toch niet met je klanten om, ik kan hier echt heel kwaad om worden en geïrriteerd en ik baal gewoon heel erg. ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen

Als ik mijn mobiel gemaakt terug krijg of een vergoeding.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Naar aanleiding van uw klacht hebben wij de gegevens van de reparatie erbij gepakt. De monteur heeft tijdens start van de reparatie direct melding in het systeem gemaakt over de kromming van het toestel. Daarnaast had het toestel ook duidelijk sporen van valschade (deukjes in de metalen rand en krassen/putjes op de achterzijde). Gezien de strenge regels van de reparatie afdeling is het niet mogelijk dat deze vorm van schade hier intern is ontstaan. Deze was dan ook al aanwezig bij binnenkomst. De prijsopgave is opgemaakt conform de garantievoorwaarden van de garantieverlener en zal ook gehandhaafd blijven. Uw verzoek tot het gratis repareren van het toestel kan niet gehonoreerd worden. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 10 juli 2017 om 13:20 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Joas van Esseveld