Klacht: bedrog?

op 19 juni 2017 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2x een prijs gewonnen met mijn telefoonnummers. Ik kreeg dus 2 brieven met een persoonlijke code. Op 19 juni zou ik een keuze gaan maken aangaande de prijs (code is tot 31 augustus 2017 geldig), maar ik krijg te lezen dat de mogelijkheid om een keuze te maken al een paar dagen uit de lucht is. Dat kan toch nitet als je tot 31 augustus de tijd hebt? In de brief staat dit ook niet vermeld dat het VOOR een bepaalde datum moet gebeuren. Ik voel me echt bedrogen. Ik wacht uw antwoord af en anders ga ik een klacht indienen bij RADAR, want dit is te gek voor woorden.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de Vriendenloterij zich aan zijn verplichtingen houdt en dat men gewoon zijn prijs kan kiezen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vriendenloterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vriendenloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dietroel