Klacht: Factuur zonder toezegging.

Thomas op 07 februari 2023 over bedrijvenpagina.nl in de categorie Online Gidsen

Ik heb een factuur gekregen voor een profiel op de website bedrijvenpagina.nl zonder hier mee te hebben ingestemd. Ik ben in het verleden al in aanraking gekomen met dit bedrijf en heb toen al aangegeven geen interesse te hebben en hun verzocht mijn gegevens van hun website te verwijderen. Dit jaar proberen ze me opnieuw in rekening te brengen voor een profiel zonder toestemming.

Dandelion verwijderen van mijn gegevens van hun website en het stoppen met mij benaderen met facturen voor diensten waar ik nooit mee heb ingestemd.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over bedrijvenpagina.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar bedrijvenpagina.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over bedrijvenpagina.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door bedrijvenpagina.nl in behandeling genomen

Bericht van bedrijvenpagina.nl

1 jaar geleden - Beste Thomas, Wat vervelend dat je een klacht heb, deze los ik graag met je op. Zou je zo vriendelijk willen zijn mij te bereiken middels 088 66 55 444? Groetjes, Jeannie

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat bedrijvenpagina.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

bedrijvenpagina.nl

Heeft op 12 april 2024 om 10:58 geantwoord

Beste Thomas,

Wij hebben niks meer vernomen en zullen de klacht hierbij afronden.
Mocht u nog vragen hebben verneem ik dit graag en kunt u ons bereiken.

Jeannie

Alle klachten die gemeld zijn door Thomas