Klacht: Bedrijfsleider jysk en medewerker utrecht

Halims op 13 november 2017 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Vandaag 13 nov 2017 tijd 13.00. Jysk utrecht kanaleneiland.

Vrachtwagen jysk blokkeert openbare parkeerplaats autos.

Rond half 1 parkeerde ik achter de leenbakker me auto op een openbare parkeerplaats. Toen ik aankwam lopen om 13.00 zat er een vrachtwagen van jysk uit te laden en die blokkeerde de hele rij parkeerplaatsen hierdoor kon ik er niet uit. Ik heb toen een tijdje gewacht maar uiteindelijk duurde me te lang en ben gaan vragen aan de chaffeur hoe lang dit nog duurde. Tot mijn verbazing gaf de bedrijfsleider van jysk met opgehaalde schouders me te kennen dat dit nog een uur of 3 kwartier kon duren. Met andere woorden je wacht maar lekker! Kortom mevrouw reageerde heel aso terwijl hun fout zaten en de medewerkers van jysk kon het ook niks schelen want hun gingen gewoon door met uitladen op een openbare weg. Nog eventjes en ik had de politie gebeld want dat is toch geen manier van doen ! Uitladen doen jullie maar op jullie terrein en verwacht ook niet dat andere mensen op jullie gaan staan wachten. Ik kwam heel graag bij de jysk maar vanaf nu nooit meer! Gelukkig was de chaffeur heel behulpzaam en ging hij achteruit zodat ik er uitkon. Maar als het aan de bedrijfsleidster en de mederwerker lag mocht ik een uur wachten!

Als de bedrijfsleidster en de medewerker hierop wordt aangesproken!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jysk

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Halims, Hartelijk bedankt voor uw bericht.  Wat vervelend dat u een nare ervaring heeft opgedaan bij winkel in Utrecht. Dit is niet de uitstraling die wij willen zien. Onze excuses hiervoor. Wij sturen uw bericht door naar de winkel. Die zullen dit oppakken enals u er voor open staat contact met u opnemen over uw klacht.  Alvast bedankt. Mvg, Micheline

Alle klachten die gemeld zijn door