Klacht: bedrijf stort geld niet terug na retourzending

op 12 september 2018 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

In augustus heb ik een luchtmassameter besteld voor een kennis die problemen had met zijn auto. Duurde langer dan verwacht dat product geleverd werd, maar wat blijkt, het bedrijf ( bij mij bekend onder auto-onderdelen24.nl ) besteld alles uit Duitsland. Het lijkt een NL bedrijf en je verwacht zoals bij alle andere zaken, vandaag besteld, morgen geleverd. AUTODOC heeft meerdere site’s, ook auto-onderdelenb24.nl is van hun !
Maar oké. Product blijkt ondanks dat je kenteken invoert niet de goede te zijn, dus retour gestuurd en deze keer chassis nummer gegeven en kwam nu een onderdeel ( alles heeft meer dan anderhalve week geduurd ) wat wel lijkt op de luchtmassameter die er bij de kennis in zit. Dus ik die kennis bellen dat nu wel de goede er is, heeft hij zijn auto al naar de garage gebracht !! Omdat het allemaal te lang duurde ( dat zit wel wat in ).
Oké, contact via de mail opgenomen met auto-onderdelen24.nl ( oftewel autodoc ) en retour gestuurd. Daarna niets meer gehoord. Gisteren een mail gestuurd met de verzendcodes en dat de producten al lang weer bij hun moeten zijn.producten zijn ongebruikt ! Kreeg een mail terug dat ze mijn geld in een depot gestopt hadden voor als ik weer wat ging bestellen.

Nou gaat lekker zo ! Bedrijf stort geld niet terug en ik ook nog ruzie met die vriend omdat hij zijn auto ergens anders liet repareren en ik zit met de problemen.

Beetje raar omdat zonder bericht te doen. Een reactie gestuurd dat ik dit heel raar en onbeschoft vind. En dat ik mijn geld gewoon teruggestort wil krijgen op mijn bankrekening ( ook gegeven via de mail )
Krijg vandaag weer een mail met hetzelfde verhaal, dat ze mijn geld zolang in een depot gestort hebben op mijn naam, voor een volgende keer. Autodoc voert webwinkels aan met verschillende namen trouwens !
En ben niet de enige met problemen ( zie radar )
IK krijg ook mailtjes terug van de support, in het engels, terwijl ik een NL bedrijf verwacht… heel vreemd.

Als ik mijn geld terug krijg gestort op mijn rekening.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autodoc

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autodoc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door teunijff