Klacht: Bedrijf komt afspraken niet na en is onbereikbaar na ontvangst aanbetaalde bedrag.

op 21 december 2017 over Witgoed Service Nijmegen in de categorie Wasmachines

Vaatwasser defect. In eerste instantie zou alleen de deur vervangen hoeven te worden. Nieuwe deur zou worden besteld (30/10/2017), maar moest wel van tevoren direct worden betaald (EUR 219,-). Na twee weken wachten werd aangegeven dat door gewijzigde richtlijnen van de verzekeringsmaatschappijen vervanging van de deur bij dergelijke vaatwassers met kunststof behuizing niet voldoende zou zijn. De vaatwasser moest compleet worden vervangen. Een nieuwe vaatwasser zou worden besteld (15/11/2017) en het aanvullende bedrag moest direct worden betaald (EUR 228,-).
Op 29/11/2017 geïnformeerd wanneer de vaatwasser geleverd zou worden. Er werd toegezegd dat deze op 04/12/2017 geplaatst zou worden. Dit is niet gebeurd. De leverancier zou nog niet uitgeleverd hebben. Op 12/12/2017 opnieuw contact gehad met het dringende verzoek om de vaatwasser op korte termijn te plaatsen. Dit kon niet beloofd worden. Vervolgens hebben we aangegeven om ons geld (totaal EUR 447,-) terug te willen hebben. Sindsdien hebben we niets meer vernomen van Witgoedservice Nijmegen. Het bedrijf is sowieso heel slecht telefonisch te bereiken en reageert heel laat op mail.

Wij willen ons geld terug want er is niet geleverd volgens afspraak en er is geen enkel zicht op een goede afloop.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Witgoed Service Nijmegen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Witgoed Service Nijmegen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eeuwigslijk