Klacht: bedrag via IDEAL afgeschreven maar order niet geplaatst.

op 24 september 2017 over Wish in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een bestelling van 72Euro geplaatst bij Wish. Betaald via IDEAL.

De bestelling is afgebroken door een foutmelding op de Wish site, terwijl de IDEAL transactie volledig is afgehandeld.

Wish servicedesk zegt via mail dat ik mijn bank moet benaderen omdat er een fout zou zijn opgetreden bij de betaling.

De bank verwijst naar de ontvanger van het geld, die namens Wish de betaling volledig heeft ontvangen.

Wish servicedesk via mail teruggekoppeld dat mijn bank de transactie heeft nagetrokken en verklaard dat het geld goed ik overgeschreven (mijn rekening afschrift beaamt dit) naar de ontvanger (namens Wish).

Het probleem moet dus liggen tussen Wish en de partij die Wish gebruikt voor afhandeling van betalingen van orders.

Gewenste Oplossing:

indien de levering alsnog geleverd wordt voor het afgesproken bedrag of dat mijn 72Euro zijn teruggestort op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arjan_Rijnaard