Klacht: Bedrag betaald en niet als ontvangen bekend bij GlobalCollect

op 15 september 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een bedrag overgemaakt van (Euro 77,99) voor verlenging van een AVG Internet Security license naar GlobalCollect (NL59INGB0000241943). Is op 26 augustus 2017 van onze rekening afgeschreven. Bij GlobalCollect staat deze nog steeds op UNPAID.
Heb geinformeerd bij onze eigen bank en daar kon men niets fout in de overschrijving ontdekken.

Gewenste Oplossing:

Als bekend wordt waar dit bedraf (EURO 77,99) is gebleven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 18 september 2017 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

18-Sep-2017 De heer Proos per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Proza Musica