Klacht: Bedrag an €400

op 30 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Mij zoon volgde eenvmbo opleiding. In juni is hij na 5 jaar W vader niet hebben te kunne zien op vakantie geweest naar Canada. We hebben Ijn boeken niet in kunnen leveren en ook geen formulier kunnen invullen dat de boeken op 1 augustus ingeleverd zou worden. Na de vakantie heb ik vandaag opgebeld om een formulier aan te vragen zodat we des nog die boeken konden inleveren. Een dag later At er een dikke rekening in de brievenbus voor €400 voor niet ingeleverd boeken. Van dijk opgebeld en kreeg dreigementen over deurwaarders als ik die bedrag niet betaald. Situatie uitgelegd over de vakantie en dat school nog niet begonnen is dus zou de boeken nog makkelijk kunnen inleveren. Nu vind ik het bedrag €400 belachelijk voor boeken die nog prima in staat zijn en nog ingeleverd kan worden. Ik snap dat ik misschien een boete moet betalen voor het laat inleveren vN boeken, maar dit is gewoon traan opwekkend en stress veroorzakend. Wat kan ik hiermee en is dit iets wat opgelost kan worden zonder dat het naar een deurwaarder gaat??

Als ik die boeken in kan leveren zonder een bedrag van €400 te moeten betalen. Ergens zou er toch rekening mee gehouden worden dat we niet in nl waren toen de boeken ingeleverd moesten worden

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 31 augustus 2016 om 07:58 geantwoord

Beste Diana,

Op 20 juni 2016 hebben wij het inleverformulier gemaild naar de 2 e-mailadressen die bij ons in het systeem bekend staan. Op dit inleverformulier staat vermeld dat de boeken voor 1 augustus 2016 ingeleverd moeten worden. Op 11 juli 2016 hebben wij een herinnering voor het inleveren gemaild naar de 2 e-mailadressen die bij ons in het systeem bekend staan. 13 juli 2016 hebben wij nogmaals een herinnering gemaild naar beide mailadressen om de boeken op tijd in te leveren.

Helaas is het niet mogelijk om de boeken na 1 augustus in te leveren bij ons. De schadenota zal daarom ook van kracht blijven.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Shamaika