Klacht: Bedrag afgeschreven en bestelling niet doorgevoerd.

op 25 december 2017 over Wish in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28 november en op 25 december 2017 een bestelling geplaatst. Geld bedrag is afgeschreven maar de bestelling is niet doorgevoerd. Deze staat gewoon nog in de winkelwagen.
Bedrag van november € 71,30 3 weken later terugontvangen en dan denk je dat dit éénmalig zou zijn maar de 2e bestelling van vandaag opnieuw hetzelfde euvel. Mijn € 102,55 staat dus weer op hun rekening en maar afwachten wanneer dit weer gestorneerd zal worden.
Ik heb dus mijn zakken wel vol van deze club.

Gewenste Oplossing:

Wish moet zijn systeem wijzigen: Eerst de bestelling accepteren c.q. doorvoeren en daarna pas het geldbedrag van de rekening van hun klant afschrijven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door iwmblokland@gmail.com