Klacht: bedrag afgeschreven bestelling niet bevestigd (nog in winkelwagen)

op 29 december 2017 over Wish in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28 december een bestelling geplaatst bij Wish. Het bedrag voor de bestelling is wel afgeschreven maar de producten staan nog in de winkelwagen. Ook in mijn bestelgeschiedenis staan deze producten niet vermeld als besteld. Als ik via de Helpdesk hier melding van probeer te maken geeft de site aan dat het hier om een ongeldig e-mailadres gaat. Ook geeft de website na betaling een error aan (zie bijlage)

Gewenste Oplossing:

Alsnog de bestelling doorvoeren met bevestiging en doorgevoerd in mijn bestelgeschiedenis of volledige bedrag terugstorten op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door baggimanna