Klacht: Bedrag aanpassing 2015?

op 09 juli 2015 over CAK in de categorie klachtmelden

Ik heb een afwijzing gehad eigenbijdrage bedrag aanpassing 2015 ze hebben zelfs mijn inkomen opgeschroeft naar 42000 euro bruto per jaar, ik heb een bedrag aanpassing gehad over 2014 en goed gekeurd door cak.
Wij hebben gebeld en ik werd beschuldigt dat ik niet de juiste gegevens had verstrekt terwijl het cak het inkomen van 2014 bevestigd heeft gehad van de belastingdienst, ondanks een bezwaar geschreven een antwoord gehad bedrag aanpassing afgewezen…..een bezwaarschrift geschreven binnen de wettelijk termijn, mijn inkomen is gedaald met 9889 sinds 2014
Waarom word dit genegeerd en niet juist bejegend word door het cak met een hele grote mond…….het is mijn eigen schuld terwijl het bewijs al lang bewezen is op papier en van de belasting waarom weigerd het cak het bedrag aan te passen……het geld wat ik nu al drie jaar niet meer heb.

Het cak kan de klacht serieus nemen zolang ze dit niet doen voldoe ik niet de betaling en ben bereid om naar de rechter er voor te gaan. Heb meerdere malen om naar een oprechte oplossing gevraagt maar nee ze houden mijn inkomen aan van 2013 wat niet meer aan de order is en je word van het kastje naar de muur gestuurd. En een bewezen feit in 2014 heb al een ziekte en kan dit gedoe niet aan.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 14 juli 2015 om 09:46 geantwoord