Klacht: Bedorven vlees

op 14 november 2016 over Deen in de categorie Supermarkten

Deen Uithoorn:

Ik heb deze week varkenshaas in de reclame gekocht. De varkenshaas was houdbaar tot 18 november, maar ik maakte het vandaag (14nov) de verpakking open en het rook bedorven, ook was het helemaal verkleurd. Dit kan natuurlijk een keer gebeuren, maar dit is echter al de 2e keer dat ik dit mee maak bij Deen Uithoorn. Ik vind dit erg slordig! Ik heb wel mijn geld beide keren terug gekregen maar vind het een slechte zaak dat het blijft gebeuren. Ik moet nou iedere keer naar een andere supermarkt.

Betere controle op houdbaarheid!

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Deen over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Deen

Heeft op 30 november 2016 om 09:44 geantwoord

Hartelijk dank voor uw reactie. Uw betrokkenheid wordt zeer op prijs gesteld.
Wat vervelend om te horen dat de varkenshaas niet aan u verwachtingen voldeed . Wij hebben uw reactie overgenomen in ons eigen klanten reactie systeem en doorgestuurd naar de kwaliteitsmedewerker van onze slagerij met het verzoek de controles op de producten te verscherpen. Misschien heeft er een klein gaatje in de verpakking gezeten. Wij sturen u een brief met een tegoedbon voor de varkenshaas. Groet, Team Deen Online, Brigitte

Alle klachten die gemeld zijn door Sabrina808