Klacht: Bedorven Sisley foundation bij Douglas

op 21 maart 2016 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen weken heeft Parfumerie Douglas twee keer een Sisley foundation (2 jaar over de datum) ter waarde van rond 140 euro per product aan mijn echtgenote verkocht. Beide foundations waren in 2011 geproduceerd en de geldigheidsdatum is in 2014 verlopen. Wat nog erger is, is dat bedorven cosmetica kan resulteren in allerlei infecties en aandoeningen. Ik vraag me af of de cosmetica in Nederland wordt onderzocht.

Gewenste Oplossing:

Consumenten verdienen een eerlijk product

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Douglas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Douglas in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Douglas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Douglas

Heeft op 25 maart 2016 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer,

Bedankt voor het delen van uw klacht via klacht.nl. Onze collega's van de afdeling Customer Service hebben reeds contact met u gehad over desbetreffende Sisley foundation. We vertrouwen er dan ook op dat zij u voldoende hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact op met onze Customer Service via het gratis telefoonnummer 0800-8991115.

Met vriendelijke groet,
Webcare Douglas Nederland

Heeft op 29 mei 2016 om 07:41 geantwoord

Graag wil ik weten waarom de klacht op Opgelost staat, termijn de klacht nog niet opgelost is!

Alle klachten die gemeld zijn door Nwds