Klacht: Bedorven rosbief

op 05 juni 2016 over Hoogvliet in de categorie Supermarkten

Zaterdag 2 pakjes rosbief gekocht allebei bedorven
We aten gebakken ei met rosbief ik kon alles in prullenbak gooien
Erg gevaarlijk voor voedsel vergiftiging
Hoop dat u me klacht serieus neemt
Rosbief is gekocht in Hoogvliet ypenburg
Mvg jose

Vergoeding van mij producten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogvliet over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hoogvliet in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoogvliet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoogvliet

Heeft op 06 juni 2016 om 14:05 geantwoord

Geachte mevrouw Van der Linden,

Hartelijk dank voor uw bericht via deze website. Hierin geeft u aan dat de twee pakjes rosbief die u heeft gekocht in onze winkel in Ypenburg, al niet meer goed waren voordat u deze kon nuttigen.

Wij vinden dit erg vervelend te vernemen en begrijpen uw ongenoegen hierover. Afgelopen zaterdag is het een warme dag geweest. Temperatuur is erg belangrijk als het gaat om het bewaren van rosbief. Wij zullen onze collega’s in onze winkel in Ypenburg vragen om de temperaturen van onze toonbanken en koelcellen extra te controleren. Wij hebben hier geen klachten van andere klanten over ontvangen en gaan dan ook uit van een erg vervelend incident. Graag sturen wij u per post een Hoogvliet waardecheque om de rosbief te vergoeden. Mogen wij hiervoor ook uw huisnummer ontvangen? Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij stellen het zeer op prijs dat u ons op de hoogte heeft gebracht van uw ervaringen en horen graag van u.

Vera van Opijnen
Klantenservice Hoogvliet

Reactie van de melder van de klacht Jaylina

1 jaar geleden - Dank u wel voor de oplossing Windjammersingel 45 2496zd Den haag

Alle klachten die gemeld zijn door Jaylina