Klacht: Bedonderd via klacht.nl

op 22 maart 2017 over Cleanprofs in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik dacht dat ik via Cleanprofs mijn klacht op kon lossen, dus niet!! wederom voel ik mijn eigen flink bedonderd.
Ik heb het gevraagde bewijs van WSNP per Email verzonden, en ben ik daar vriendelijk voor bedankt, zij hebben nooit om deze documenten gevraagd en nu krijg ik te horen dat ik het gewoon via deurwaarders kantoor Armaere op moet lossen.

Bedankt Cleanprofs!!!! dat jullie mij nu via klacht.nl besodemieteren

Gewenste Oplossing:

Dat dit bedrijf stopt met liegen en bedriegen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cleanprofs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cleanprofs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cleanprofs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cleanprofs

Heeft op 20 september 2017 om 15:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Witte,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek hebben wij afgesproken dat u telefonisch contact op zou nemen met de desbetreffende deurwaarder. Verder hebben vernomen dat u al een betalingsregeling heeft getroffen met de deurwaarder.

Mocht u verder nog vragen hebben of opmerkingen kunt u ons altijd bellen of mailen.
Team Cleanprofs

Heeft op 21 september 2017 om 19:26 geantwoord

Dit is geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door ikwordtopgelicht