Klacht: Bedonderd door apple

op 20 mei 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Een week of 2 geleden kreeg mijn iphone 6 de klacht dat de batterij bij 20% in een keer leegtrok na een paar telefoontjes en handelingen die ik van de medewerker moest doen bleef de klacht aanhouden en werdt de telefoon opgehaald door ups.
Vandaag 20-5-2016 kreeg ik een mail van apple met een bijlage van 2 fotos van mijn telefoon waarop bij geschreven was dat mijn telefoon is verbogen! En daardoor de schade in de telefoon nog niet te reparen is en ik eerst €266 euro moet betalen pas dan gaan ze verder met onderzoek!!??

Belachelijk voor woorden, zo ook een kennis van mij die zijn telefoon ter repareatie aanbood omdat er links onder in het scherm een beschadiging zat zodoende dat het scherm links onder niet goed reageerde! De conclusie bij apple was dat de telefoon waterschade heeft gehad en eerst €266 euro betaald moest worden en dan zou er verder gekeken worden!

Dit moet gestopt worden en zou graag mijn geld terug willen!!!!!!!!

Mijn centen terug of een nieuwe telefoon en niet een gerefrusb!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door remcovanwees