Klacht: bedelen om eigen geld terug te krijgen

op 29 juni 2021 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vlucht bij Sunweb is kortgeleden geannuleerd. Sunweb wil de vlucht bij Transavia niet annuleren zodat ik mijn reserveringen bij Transavia niet terug krijg. Ben nu al een paar weken bezig met bellen en mailen maar waarschijnlijk is dit het nieuwe verdienmodel na corona

Gewenste Oplossing:

Excuses van Sunweb en Transavia en MIJN geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 02 juli 2021 om 12:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Roosendaal,

De boeking is in ons systeem volledig geannuleerd. De kosten voor een stoelreservering of eventuele andere extra's krijgt u normaal gesproken van Transavia terug. In dit geval is dat niet gebeurd. Daarom hebben wij u een passende compensatie geboden op een volgende boeking.

Met vriendelijke groet,
Ilona Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door Jan5687