Klacht: bedden Bikkels

op 13 oktober 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

geachte lezer, Bij deze wil ik een klacht in dienen over de bedden op bospark Bikkels in Vlierden. Wij zijn het weekend van 7 tot 10 oktober op het park geweest. Wij kende het park uit het verleden als een mooi en fijn park met mooie huisjes en goed voorzieningen. Deze keer hadden we huisje 79 , 6 persoons-. Bij binnenkomst was er wat stank en het zag er wat gedateerd uit. Maar daar konden we overheen stappen. In de avond bedden opgemaakt en naar bed. Ik ben een man, 1,96 lang 107 kg zwaar. Direct voelde ik dat het matras op was, zeer zacht,met m’n heupen er door heen gelegen, op de veren,, de zijkant bleef rechtop staan waardoor het ook moeilijk was om op de zij te slapen. Maar goed, toch gaan slapen, Dekbed veel te kort, daardoor koud. De volgende ochtend gebroken wakker geworden en bleek dat al mijn familieleden dezelfde ervaring hadden. Slecht geslapen, vreselijke matrassen. Even gemopperd met elkaar op die bedden en er weer een mooie dag van gemaakt in het prachtige park. De nachten erna kwamen we het allemaal weer tegen. We waren niet uitgerust maar moe door de nachten in die bedden.
Bij uitchequen hebben wij aangegeven dat we daar last van hadden. dat werd prima ontvangen en er werd genoemd dat de klacht bekend was. Toen brak mijn klomp. Als het bekend is dat die bedden oud en waardeloos zijn, waarom word er dan niets aan gedaan?
Ik ga voorlopig niet naar bospark bikkels omdat ik daar niet lekker kan slapen. Dit terwijl ik het wel een fijn park vind.
Ik hoop dat u iets kan met mijn klacht opdat volgende gasten en hopelijk ik ook weer fijn naar de Bikkels kunnen en uitgerust thuis kunnen komen.
Met vriendelijk groet,
De heer L.Fleer
06 42973800
023 5401841
l.fleer@upcmail.nl

Dat is aan u

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 18 oktober 2016 om 12:31 geantwoord

Heeft op 19 oktober 2016 om 18:59 geantwoord

Geachte lezer,
bedankt voor het behandelen van mijn klacht.
U geeft aan dat u betreurt dat ik niet tijdens het weekend heb aangegeven dat de bedden slecht waren.
Ik heb 2 nachten verbleven op het park. Pas in de eerste nacht merkte ik het bed op. De volgende nacht hebben we het er mee gedaan.
Ik verbaas me wel over uw reactie. Bij het park was bekend dat de bedden zeer slecht waren. Dat werd erkend door de medewerkers bij ons vertrek. Ook op internet is te zien dat al vele mensen geklaagd hebben over de huisjes, de geur, de gedateerde inrichting maar met name ook de bedden.
De klacht moet dus bekend zijn bij de Bikkels en bij Roompot.
Om dan tegen ons te zeggen dat u het betreurd dat we er geen melding gedaan hebben vind het het afschuiven van de verantwoordelijkheid. Ik heb er wel spijt van dat ik dat niet gedaan heb, ik wist niet dat ik een nieuwe matras kon krijgen. en.....waarom lag dat nieuwe matras niet al op ons bed?

Al met al, ik waardeer uw toon en behandeling van de klacht maar vind dit geen goed afhandeling van de klacht.

Met vriendelijke groet.

De heer L. Fleer

Alle klachten die gemeld zijn door lennyfleer