Klacht: bedbodem

op 06 september 2018 over Vente Unique in de categorie Meubelwinkels

Ik heb een bed besteld met matras, tot mij verbazing zat er geen bodem bij. Verzendkosten was al € 80. Op de website staat bed met matras, dan moet er toch een bodem bij??? Na een klacht ingediend te hebben en heel onbeschoft behandeld te zijn door de medewerker Francisca (zij blijkt de enige medewerker binnen het bedrijf te zijn dat alles voor Nederland correspondeert omdat de overige medewerkers geen Nederlands zou spreken, dit dus volgens haar). Zij belde mij op om aan te geven dat ik de bodem moet bestellen omdat dit duidelijk om de site staat aangegeven. Ik zei:mevrouw op de site staat bed met matras en niet dat er geen bodem bij zit. Mevrouw begon met een geirriteerd toon te praten en bleef doordrammen, ik heb geen 1 woord er doorheen kunnen krijgen en zij luisterde niet naar wat ik te vertellen had, mevrouw hing toen zo de telefoon op. Op de site zijn ze in gebreken gebleven van informatie en telefonisch zijn ze super onbeschoft geweest. Klacht indienen heeft geen zin, want het blijkt om een Frans bedrijf te gaan, waarbij in Nederland waarschijnlijk 1 zelfde persoon is die alles behandeld in het Nederlands. Heb voor het bed incl. verzendkosten nu bijna € 500 betaald en moet nu apart een bodem gaan aanschaffen, is dit normaal????

Wanneer mijn klacht door iemand hogerop opgepakt wordt want de medewerker hoort daar totaal niet te zitten om mensen te spreken.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vente Unique over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door bedbestelling