Klacht: beauvita vitaminbuilder beaucare real care real beaty

op 01 februari 2014 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

mijn klacht is dat er 2x geld van mijn rekening is afgeschreven en ik helemaal van niets weet!!!!!!Ik didt product niet besteld heb!!!!! Ik 2 produdcten binne3n heb gekregen via de post maar dit niet heb besteld ik wil dit terug sturen maar er staat geen adres Ik heb een proefje besteld van E 3.99 en dat is betaald verder weet ik van niet6s!!!!!

Ik wil dat jullie stoppen met ongevraagd geld van mijn rekening te halen En stoppen met producten te sturen!!!!!!!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 03 februari 2014 om 09:30 geantwoord

Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit.
Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de webwinkel rechtstreeks benaderd kan worden en de eventuele machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door gabri2005