Klacht: Beard trimmer series 3000

op 08 september 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Goeie dag, ik ben alicia nobiron wonende in de dr. Fr. Vergaeghestraat 2 te blankenberge ik heb een klacht over de blokker blokker blankenberge,… Ik beb gisteren 07/09 in de winkel geweest (blokker blankenberge) en ik heb een verkoopster gevraagd voor een trimmer om mijn hond kort te trimmen, zij heeft mij een baard trimmer gegeven en heeft gezegd dat ik deze sterk genoeg zou zijn voor mijn hond. Toen ik aan de kassa was vroeg ik of er garantie was en als het niet lukte dat ik deze kon terug brengen,.. Zij vertelde me van ja maar met dn kasticket. Ik heb deze gekocht en uitgest voor mijn hond,.. Deze nukte helemaal niet en wilde het vandaag terug brengen en ze wist me te vertellen dat ze het niet wilde terug nemen omdat ik het geopend had en gebruikt had… Ik wil zelf het geld niet terug ik wil gewoon een andere trimmer nemen in de plaats en ook dit weigerde ze, ze wilde het niet terug nemen,.. De trimmer is perfect proper en perfect nieuwe staat. Ik wens deze ofwel vergoed ofwel een haartrimmer,.. Zo niet dan zal ik klacht indienen bij de politie en het schrijven op fcb want ik vind dit niet kunnen

Bij het ruilen tegen een haartrimmer of me geld terug

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 08 september 2016 om 13:17 geantwoord

Beste mevrouw Nobiron,

De berichten die binnenkomen op Klacht.nl worden in behandeling genomen door het webcare team van Blokker Nederland. Omdat Blokker Nederland en Blokker België twee onafhankelijk van elkaar werkende bedrijven zijn, kan ik u in deze kwestie helaas niet helpen. Welk heb ik uw bericht doorgegeven aan mijn collega's van de Belgische klantendienst. Zij hebben mij toegezegd uw bericht zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Saskia
Blokker webcare ( Nederland)

Alle klachten die gemeld zijn door Alicianobiron