Klacht: beantwoording van vragen

op 16 augustus 2017 over Gaastra in de categorie Mode

Ik heb een paar maanden geleden een broek model Roving gekocht, ik zou nu weer zo’n broek willen hebben en wel van de zeer dunne zomer kwaliteit. Ik kwam er op de site niet uit dus even bellen. Ik kwam in contact met de “online shop” en kreeg een medewerkster , mevr Saskia van de Linde, aan de lijn die niets over kwaliteit dikte kon vertellen, op mijn vraag of zij mij een telefoonnummer kon geven werd negatief gereageerd , kon ze of wilde ze niet geven. Ik noem dit een slechte klant behandeling en absoluut niet klant vriendelijk

na contact met iemand die wel antwoord kan geven

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gaastra

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gaastra nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Gaastra

2 maanden geleden - Geachte heer Kuhne, Graag wil ik u vragen om het artikelnummer dat u in het wasmerkje kunt vinden? Ook wil ik u vragen of het een McGregor of Gaastra broek betreft? Graag uw antwoord sturen naar customer.service@gaastra.nl Met vriendelijke groet, customerservice team Gaastra/McGregor

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gaastra in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gaastra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gaastra

Heeft op 07 november 2017 om 11:41 geantwoord

Geachte lezer,
Aangezien er geen antwoord is ontvangen op de reactie die is doorgegeven aan de consument gaan wij ervan uit dat de klacht inmiddels is opgelost. Voor meer informatie betreffende de huidige situatie van Gaastra verwijs ik u graag naar de persberichten in de media. Met vriendelijke groeten Gaastra customer service team.

Heeft op 07 november 2017 om 19:48 geantwoord

Stof is te dik en te stijf en model verschil veel T.o.v zelfde model met soupele en snel drogend model van een jaar en iets mee geleden.

Alle klachten die gemeld zijn door Arthur Kuhne