Klacht: Beantwoorden van mijn schrijven

op 07 mei 2015 over CAK in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22 december 2014 heb ik aan het CAK een verzoek ingediend om
uit te zoeken,waarom ik ten onrechte gedurende 6 maanden,alles moest betalen voor mijn echtgenote, die een zorgzwaarte pakket VV 06 had .
d.d 17 september 2013 en na een herindicatie onderzoek in september 2014 was dit pakket VV 06 gebleven.Ik heb dus ten onrechte betalingen n aan het RIVAS moeten doen van april tot oktober deze weigeren mij het te veel betaalde terug te betalen

Gewenste Oplossing:

Als mijn brief beantwoord wordt en het CAK uit zoekt wat er bij het rivas fout is gegaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 10 juli 2015 om 10:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jadgroot