Klacht: Bbq 2016 vervangende ketel niet ontvangen

op 20 mei 2017 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de barbecue set, 2016, van Postcode Loterij die niet voldoende hittebestendig is. Ik had begrepen dat het gevaarlijke onderdeel vervangen zou worden en ik afgelopen oktober een nieuwe ketel zou ontvangen. Tot heden heb ik de nieuwe ketel niet in ontvangst kunnen nemen.

Gewenste Oplossing:

Zodra de nieuwe ketel of een goed gekeurd bbq set opgestuurd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dorethy61