Klacht: Product na 2 ½ maanden nog niet geleverd.

Gosse Beerda op 11 oktober 2021 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Lezer,

Op 25 juli heb ik een bestelling gedaan bij Bax-shop.nl. Het ging hier om een bestelling van de volgende bestelling:

Naam en artikel nummer Prijs Totaal
1 x UDG Ultimate MIDI Controller Backpack Small Black Orange Inside
U-U9103BL/OR
€ 156,- € 156,-
1 x Magma CTRL Case flightbag voor NI Traktor Kontrol S4 MK3
9000-0048-3337
€ 66,- € 66,-
1 x Verzendkosten
BA-VERZENDKOSTEN
€ 0,- € 0,-
SubTotaal : € 222,-
Verzendkosten : Gratis
BTW : € 38,53
Totaal : € 222,-

Het duurde ruim 2 maanden voordat ik 1 deel van deze bestelling ontving en dat was op 28 augustus j.l. waarop ik de Ultimate MIDI Controller Backpack eindelijk ontving. Dit nadat ik zelf meerdere keren met Bax-shop.nl contact op diende te nemen hoe het nu eindelijk zat met me m’n bestelling.

Keer op keer werd me van alles beloofd via e-mail, met bijna elke week wisselende data qua wanneer mijn producten eindelijk verwacht geleverd te worden. Tot op heden heb ik echter nog steeds niet de Magma CTRL Case flightbag voor NI Traktor Kontrol S4 MK3 ontvangen en zijn we ondertussen 11 oktober. Bax-shop.nl blijft tot op de dag van vandaag schermen met het excuus dat ze afhankelijk zijn van leveranciers qua leverdata, terwijl ik ondertussen al 2-2 1/2 maand op mijn op 25 juni al betaalde producten zit te wachten en deze dringend nodig heb voor mijn vak.

Voor zover mij bekend is, is het wettelijk niet rechtmatig voor een bedrijf om zich te verschuilen achter het excuus dat men afhankelijk is van leveranciers en ondertussen daarom zelf gemaakte prognoses en beloftes niet nakomt. Ik kan me natuurlijk voorstellen dat men van externe leveranciers afhankelijk is, maar tegelijk dient Bax-shop.nl zich aan vermelde levertijden te houden en dient daar ook duidelijk in te zijn, i.p.v. dat ik constant ‘verwachte levertijden’ gemeld krijg. Daarin lijkt het me de verantwoordelijkheid van Bax-shop.nl om te zorgen dat ze met de juiste leveranciers werken i.p.v. dat ik als cliënt de dupe wordt van dit soort onduidelijkheden tussen bedrijven die onderling hun afspraken niet namkomen, waar ik dan de dupe van wordt.

Ik ga hier vandaag ook contact over opnemen met het Justitieel Klachtenbureau om helderheid te verkrijgen over in hoeverre een bedrijf hierin verplicht is om helderheid en duidelijkheid te verschaffen en of ik hiervoor een schadeclaim kan eisen.

Tot slot worden ook terugbelafspraken vanuit Bax-shop.nl niet nagekomen, wat ik bijzonder vervelend en ook zeer onprofessioneel vindt en ook reden is dat ik hier nu een klacht over ze indien. Ik krijg, als ik al eindelijk iemand bij de non-stop bezette telefoonlijn van Bax-shop.nl te pakken krijg elke keer een mooi verhaaltje te horen dat men begrijpt dat het heel vervelend voor me is dat het zo lang duurt, wat vervolgens opgevolgd wordt met de belofte dat iemand zal gaan uitzoeken hoe het nu zit en me terug zal bellen, wat vervolgens weer niet gebeurt.

Ik vind Bax-shop.nl wat dit alles aangaat zeer amateuristisch en onprofessioneel en zeker voor een bedrijf wat zichzelf maar al te graag als zeer kundig en expert op het leveren van apparatuur voor DJ’s en muzikanten presenteert en ik heb er mijn buik vol van. Vandaar deze klacht.

Voor contact ben ik bereikbaar op onderstaande gegevens en alvast vriendelijk dank voor het behandelen van mijn klacht.

Met vriendelijke groet,

Gosse Beerda
E-mai: [email protected]
Tel: 0613845600

Gewenste Oplossing:

Levering van product binnen 2-3 weken en een bestedingstegoed en een schadevergoeding van €150,-

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Gosse Beerda