Klacht: Batterij verwisseld

op 27 januari 2014 over Leeuw telecom in de categorie Telecomwinkels

Ik ben vorige week bij Leeuw telecom langs gegaan om mijn scherm te vervangen, er zat namelijk een barst in. Kon binnen een half uurtje gemaakt worden dus dat was top. Helaas kwam ik er al snel achter dat er iets mis was met mijn batterij, hij gaat opeens nog maar 4/5 uurtjes mee, en dat is als ik mijn telefoon weinig gebruik. Ik krijg geen melding meer dat de batterij bijna leeg is, hij valt al uit bij 20%. Voordat ik mijn mobiel daar heb laten maken had ik hier absoluut geen last van. Ik kon mijn mobiel de hele dag gebruiken en de batterij was nog heel goed. Ik weet zeker dat ze mijn batterij hebben gestolen en er een hele oude batterij in hebben gezet. Ik hoop dat dit het enige is (:

Mijn scherm is gemaakt en daar ben ik blij mee maar ik moet nu overal mijn oplader mee naartoe nemen en mn mobiel valt super vaak uit en dat is echt heel vervelend. Het zou top zijn als ik een nieuwe batterij zou krijgen maar ik durf mijn mobiel daar niet meer achter te laten en ik raad het ook iedereen af!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leeuw telecom

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leeuw telecom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door skamer