Klacht: Batterij vervanging slecht geregeld

op 22 februari 2018 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Ik heb bij Apple een nieuwe batterij aangevraagd. Toen deze klaar lag, kreeg ik de melding dat ik binnen 7 dagen, zonder afspraak naar Apple Amsterdam kon om daar ter plekke de batterij te laten vervangen. Bij Apple Amsterdam aangekomen, aangemeld voor de kwestie. Toen ren half uur moeten wachten voordat ik überhaupt geholpen werd en daarna de melding dat ik mijn iPhone met nieuwe batterij de volgende dag kon ophalen. Dit is vooraf niet door Apple gecommuniceerd, ik moet 45 minuten rijden en kan mijn mobiel niet zo lang missen. Dit aangegeven bin Apple, maar er is geen andere oplossing. Naar een manager gevraagd; geen oplossing. Ik heb aangegeven dan een afspraak te willen maken zodat ik met afspraak op een nieuwe batterij kan wachten. Dit kon ook niet. Enige tip was om de iPhone ‘s ochtends te brengen zodat deze dan wellicht dezelfde dag klaar zou zijn. Geen enkele service dus en heel slecht geregeld. De manager die mij te woord stond, wilde zijn naam niet geven. Zeer onbeschoft. Liep gewoon weg.

Indien ik excuses krijg en een afspraak om de batterij te Laren vervangen zodat ik erop kan wachten.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elsnerus